poniedziałek, 1 stycznia 2018

Nowy.....

Dzień Dobry, Cześć !!!

Wszystkiego najlepszego Wam w Nowym, rozpoczętym po raz 2018 Roku :-)

Przeżyłam, żyję, mam się całkiem dobrze.
Wracając do przykrego tematu, podejrzewam, że moje pojazdy również nie narzekają, gdziekolwiek one teraz są ;-) no bo że gdzieś, ale nie wiadomo gdzie, są na pewno, a czy w całości??
No cóż, było, minęło, będzie jeszcze lepiej !!!!
Już mi się poprzestawiało.
Zqrwiłam się tak okrutnie i powiedziałam sobie i wszystkich na każdym kroku informuję, że nie dam się, tanio skóry nie sprzedam.....

A wiecie jacy fantastyczni są ludzi, jacy Wy jestescie fenomenalni???
Dzięki Wam po raz kolejny do życia wróciłam (rany, nawet nie liczę który to już raz). Znowu się udało, udaje i uda !!!!!
Teraz to już tylko lepiej będzie !!!!!!!
Wózek w styczniu odbiorę, auto też będę mieć (tak wiem, wiem ubezpieczę), przynajmniej tak samo śliczne, wygodne i cudowne jak  to srebrne, teraz to i czerwone nawet może być (do włosków by pasowało ;-)
Wiem, czego w życiu chcę.
Wiem co przeżyłam, przeszłam, zmarnować tego nie mogę.
Zawieść Was też nie mogę, dzięki Wam żyję !!!!!!

DZIĘKUJĘ  

Wytrzeźwieliście już??
Ja już po obiadku, rosołek mąż dla dziewczyn swoich ugotował :-)
Pierworodne zje  jak się obudzi ;-)
Rodzice wczora z wieczora na balangę zawieźli, tatko przed południem dziś  pojechał, księżniczki do domków porozwoził :-)
Niezbadane ścieżki los potrafi spłatać: sylwestrową noc spędziliśmy z moim długo niewidzianym kuzynem, a dziecię me z jego córką imprezowało, a wcześniej u niej w domu nocowało.
Rodzinka niejako po latach nam się odnowiła :-D
Tak, tak sprawa została oparta o bufet ;-) ej no, Sylwester był....;-)

Nie sposób jednak nie wspomnieć  ponownie o zaistniałej  w nocy z 14 na 15 grudnia minionego roku.

Ponawiam gorącą prośbę o moją wolność.



Moje konto osobiste to:
 56 1940 1076 4901 0859 0000 0000
Joanna Bieber jestem
Z przyjemnością rozliczę się z kochanym Urzędem Skarbowym

Przypomnę też konto OPP (częściowo zakup wózka sfinansowany będzie z pieniędzy zebranych z 1%):


Dolnośląska Fundacja Rozwoju Zdrowia 
45 1240 1994 1111 0000 2495 6839   tytułem: YOANA



Gorące buziaki Wam 









Brak komentarzy :