czwartek, 8 maja 2014

jobtwamaćszczypawka

Cześć
Jestem znów tutaj.
Wróciłyśmy całkiem nie dawno, ale było, ja cie.
Normalnie artysta wirtuoz, a że przy okazji zrobił mnie  i córce dobrze. 
Po prostu geniusz jeden. Wiecie co on palcyma wyprawiał??

No co Wy? przecie mówiłam, że do fryzmaestra idziemy z Laurką ;-P
W jednej ręce włosy trzymał, w drugiej nożyczki. Cuda czynił. REWELACJA.

A efekty jeszcze bardziej rewelacyjne. Wchodziłyśmy do domu w pewnych odstępach czasowych. Co by na atak serca z wrażenia nie padł ;-)

Paść to ja w sumie padłam, po tej ekspadzie, ale co tam .
Im się gorzej czuję, tym muszem lepiej wyglądać (bo wszak w trumnie tyż mam się prezentować, co nie ??;-)

Totalitarna, kompletna zmiana designu u mnie i u córuni nastąpiła.
Ci co będą chcieli to się mogą oglądać, no że niby w realu można się spotkać (tylko mi nie mówić, że u Was tylko tesco ;-P)

Jak to kiedyś gdzieś napisano ;-)

"Po co ludziom psychoterapeuci. Powinni po prostu częściej chodzić do fryzjera. Nic dziwnego, że tu są zawsze tłumy."



No to bajo baj mili Państwo :-D



2 komentarze :

Unknown pisze...

Może jakaś fotka,

Na przekór i pod prąd - Joanna Bieber - Blog - pisze...

E tam, ja taka wstydliwa ;-)
Powinno coś się wyprodukować ;-)