sobota, 30 sierpnia 2014

Hulali po polu

Powitać ,powitać :-) szanowne grono :-D
Chyba to może być w klasycznym wykonaniu głupawka,albo najzwyklejszy w świece ,eee no i we wszechświecie też, objaw zdrowienia, znaczy się pozytywnej działalności sterydów JUPPI.
NO Bo mi  się chce ;-) tańczyć, pląsać, bawić się, pić i gadać. I tak wciąż i wciąż, a no bo tak : robota to głupota a picie to życie ;-) Nałęczów zdroj i ciownianka rządzi ;-)
Glupio się mi na tabku pisze ale pomyslałam , ze Wam tu wszystko, co i jak, napisze
Bo mnie wciąż jakaś siła do przodu pcha. BO MNIE SIĘ CHCE I WCIĄŻ , I WIĘCEJ, I CORAZ WIĘCEJ WCIĄŻ
Pamiętajcie, że wszelkie ograniczenia są w naszej głowie, bo my sami je tworzymy i budujemy.
Ludzie stopują no że na stopa jeżdżą z rowerami, psami i innymi takimi no to ja na wózku też będę....... Podróży nie oddam.
A propos, jak do szpitala we środę przyjechałam ;-) no a jakże, właśnie na  stopa JUPPI no ba jako;-)
Dzięki Wam wszystkim za słowa wsparcia i życzenia for mi ;-) i za wszelaką udzieloną mi pomoc. Jeny, gdyby nie wy...........
W szczególności mym braciom, jednemu i drugiemu, obydwa na Podhalu siedzą, a w ostatnim czasie bez ich pomocy byłaby po prostu DUPA, DUPA, DUPA.....
DZIĘKUJĘ   i Laurka , i Jurek też
Dobra bo  będę buczeć ze wzruszenia
Pamiętajcie jak chcecie być szczęśliwi to po prostu tacy bądźcie........

No tak m i się chce...


Brak komentarzy :