niedziela, 29 listopada 2020

Pełnia

Cześć, to ja. 

Nie wiem kogo się spodziewaliście :-) ale wciąż niezmiennie  to JA.

Generalnie u mnie bez zmian. W sumie niezmiennie od lat. Kocham i kochana żem.  Szczęściara, nieprawdaż ?

Niejednokrotnie  wspominałam, że uczeń przerasta miszcza, w sensie moje pierworodne dziecię.

No to jedziemy z  kolejną odsłoną.

https://ujot.fm/jedno-z-bolesnych-oblicz-depresji/?fbclid=IwAR2n8Ny9c1N38KAw0v_HIZybRbJCgSFRUEohUpbe7l2NLNxRUnv1aXMbN3c

No, a tu zeszłotygodniowy debiut antenowy :-)))))

Generalnie pękam z dumy, się realizuje młode. Szlifuje warsztat. Będzie dobrze miała, po mamusi :-D 

A ja ? 

Siedzę w pieleszach, nie ma mowy o robieniu czegokolwiek, no bo niby po co ;-)

Ja jestem z tych co mają leżeć i pachnieć. Bo od czego kowal ma szczypce ??

W sumie trochę smutno tak samemu. Dobrze, że kotek jest. Mam z kim pogadać. Jeszcze mi po człowieczemu nie odpowiada, ale  wszystko przede mną  

No to misiaczki moje, poczytajcie, posłuchajcie, jk coś to na kawkę do mnie wpadajcie. Inne atrakcje zawsze  się znajdą :-D


Papateczki

Brak komentarzy :