sobota, 2 stycznia 2021

Obieg ochronny

 No i znów się udało :-)

Jak co roku napawam się szczęściem, że jestem w kilka godzin o rok starsza :-D :-D



Dzień dobry w Nowym Roku.

Wszystkiego co najlepsze dla Was !!!!!

Dla mnie wszystko co nowe jest ekscytujące, ciekawe. To co nieznane jest krystalicznie czyste, może trochę niepewne, ale właśnie poprzez to fascynujące, podniecające, pełne emocji, uniesień i pełne emocji. 

To mnie właśnie w życiu jara, ta  niepewność, ta nowość że wszystko zależy ode mnie.

Na razie do mnie zależy znalezienie speca od naprawy rtv.

No był sylwester ? ano był.

No grało się głośno na sprzęcie ? ano grało.

No coś widać poszło nie tak, amplituner włączać się włącza, ale za chwilę rozłącza i zaczyna się świecić dioda informująca iż został aktywowany obieg ochronny, tak jakby jakiś bezpiecznik czy też inne malutkie ustrojstwo się, jeśli nie spaliło, to blokuj dalsze uruchomienie. To tyle z teorii obwodów z czasów PŁ.

No a że się nie  znam, jestem na etapie poszukiwania fachmana co się zna i pomoże, nie za miliony monet, ale pomoże.

Pierwsze wyzwanie rozpoczęte.

AHOJ 

***** ***



Brak komentarzy :