czwartek, 18 grudnia 2014

Łaziory ;-)


DzięWamDobryCoś Wam Powiem, moje szczęścia.
Święta idą, już za pasem są.

Radosny to i ważny jest, będzie czas.
Na bok smutki trzeba zrzucić. Wszak rok się kończy niebawem, nowy przyjdzie. Lepszy.
A skąd ja to wiem? bo będzie taki jak ja chcę żeby był ;-)
To tak jak wiele razy słyszy się, że ktoś nie czuje atmosfery świat
Atmosfera moi drodzy jest w nas, w naszej duszy.
To było takie małe wprowadzenie.
ŚWIĄTECZNIE MI w duszy gra.
Jest jak jest. Mam świadomość jak może być. Przecie nie będę siedzieć, płakać i jończyć, to nie ja, ja tak nie umiem.

 Cieszę się z tego co mam, zgarniam z życia ile tylko mogę unieść i już....
EEEE, tam. co ma być to będzie..... ;-)
Jutro mamy Wigilię szkolną. Wielka feta.
Problem znów jak się ubrać. Taki problem, to nie problem. Tam mnie w wielu stylizacjach jeszcze nie widzieli ;-)
Z czasów normalnego człowieczeństwa została mi masa ciuchów :-)
Cza pazurki wyostrzyć, umalować, włoski wyczesać.... ;-)
A my gdzie święta. No i tu Was zaskocze. U mych braci. Haaaaaa.
Na Podhalu. Zdziwieni?? ;-)
Znowu te podłazy, kolędniki i inne pastorałki (wolno gada syćka cepry zrozumią;-)
Znowu cała chaupa owsa bedzie (no nie tylko owsa ;-)
W poniedziałek zwijamy manele, kota w koszyk i jechane :-D
Ano i co najwazniejsze.
Pamiętacie to wesele, co to w zeszłym roku byliśmy, a nie mówiłam ;-) no na takim prawdziwym   weselu góralskim weselu Jacka i Iwony byliśmy. Tydzień przed, tydzień po. Poziom C2H5OH w oczach się odznaczał ;-) A Jacek to syn mego brata, znaczy się on mym bratankiem jest ;-)No i tera na dniach baba mu się będzie rozwiązywać ;-)
Wiktoria Maria będzie.
Pięknie, prawda ???????!!!!!!!!!!!!!!!!
Się będzie działo, oj będzie !!! :-D
Żyj szybko , kochaj mocno, umrzyj młodo  - ( to ostatnie mnie nie grozi, ja wiecznie duchem młoda :-D






Brak komentarzy :