środa, 10 sierpnia 2016

I.N.N.A

No bo tak:
czasem jak udaję mniej  rozgarniętą niż jestem - dobra stop, wróć - tak mnie się tylko wydaje, że udaje. No i w sumie w tym miejscu kończę ;-) :P 
Bo wydaje mi się, że tak łatwiej ;-)




To jak w tym dowcipie: Pan zdał, a Pani się tylko zdawało, EEEEE no nie znacie tego?????

Ostatni egzamin poprawkowy miało do zdania dwoje studentow, On i Ona. Profesor u którego zdawali egzamin chciał ich poprostu spławić, zadał więc im bardzo proste pytanie:
- Z jakiej tkanki jest zbudowany członek męski?
Ale aby się dobrze zastanowili dał mi 15 minut czasu, na odpowiedź. Po upływie tego czasu pyta się:
- Więc jak ? Co mi pani powie?
Studentka mowi:
- Sędze że z tkanki kostnej.
Profesor:
- A pan co mi powie?
Student:
- Ja sądze że z tkanki mięśniowej.
Profesor:
- Hm, no tak pan zdał, a pani się tylko zdawało!


Czasem mi żal, że nie śmieszą mnie dowcipy, z których się śmieją inni ( dobra może już je znam).
Smutno mi, popadam w doły, że nie wiem tego co inni po 5 latach studiów i kilku latach praktyki - o to, to mnie wqrza trochę, no że ja czegoś nie wiem.
No bo przecież ja  najmondrzejsza  ;-) po psie sołtysa (on tak za autami ciekał, że go jeden przejechał..;-)

Trochę mi żal, tych straconych na egzystencji życiowej lat, no ale nic to: PRZECIE JA ŻYJE.

Tak mnie naszło.

Sorka niewyspana ciut jestem.........
Nic się nie dzieje, bez przyczyny.
Każdy ma swojego anioła stróża.
Nikt nie obiecywał, że będzie łatwo.
Pośladki ściśnięte, zęby zaciśnięte, pierś wypięta

bajo

Idespać, a o 2 wstać mam......


Brak komentarzy :